Sunday 9 December 2012

JATUH CINTA ✿



SALAM december :) sedar ta sedar , celik ta celik da smpai bulan 12 da kte an . da nk habis tahun 2012 :) cepat je mase b'lalu . umo pun makin lame b'ganjak dan semakin tua lah kte ;D kiera sndry pun da nk masok sweet 20 next year . wahh mcm ta p'cya . ase mcm bwu mngu lepas abih SPM . alih-2 da nk msok sem3 next year :D dlm dip management multimedia . da bole kawin kod ;D ewahh gatai kau kiera ==' mr.hensem kiera ta cukup duit ag lahh . belajar pun ta habis lagi ^^ insyAllah 5 tahun akan dtng dri skunk hihihi . kteowg nk gengam degree sme-2 ^^ aminn :) moral of the story belajar lahh dlu :p okay back , title dkt atas . kiera jatuh cinta ! bak kate owg putih falling in love ewahh ^^ tapi bukan ngn owg len or mr.hensem kiera . tapi dengan 2 produk nie ^^ taraaa ' sila tengok gambar d bawah ' bole d'kate kan kiera ad semua produk dr garnier , dr pencuci smpai laahh foundation bagai semua lahh . produk dy semua mcm serasi ngn kiera . n harga dy pun b'patutan . emm maklum laa as a student . pkai ape yg mampu je lahh ^^ n Alahamdullilah smua produk dy serasi ngn kulit muke kiera . kulit pun da macam memahami tuan dy nie yg kekurangan money nk beli yg mahal-2 ^^ walaupun kulit ku ta semulus lisa surihani , ta secerah fazura , ta secantik maya karin tapi ku tetap ingin m'jage ny supaya bersih selalu hihihi . n produk kecantikan yg kedua cewahhh da mcm ==' mcm ape erk hehe . lux white impress . yg nie act aku bwu je beli 5 ary yg lalu . nk bwu bpe kali aku pkai kesan dy wahh mmg impress ^^ mmg syok lahh owg kate . klu mndy ngn sabun lux bwu nie :) sblum nie mmg aku pkai lux yg biasa . tpi d'sbb kn kulit badan , tangan smua da mula sunburn akibat aku dok p kolej nk en.ego aku to aku mula cari segala sabun atau losyen untuk m'gembalikan balik kecerahan kulit ku . ewahh . sbnrny aku ta ad lahh putih mne . n atlast lux kuar kan jugaa produk yg mcm aku nk ;D aku nie ibarat owg yg ngtok disorong kan bantal lahh ^^ tapi seyes mmg best sabun lux yg bwu nie :) mula-2 try aku da beli botal besar dekat watson jusco hihi . lepas nie refill je lahh ^^ soo aku ta saba nk tngu bpe bulan or bpe tahun akan dtng , putih ta aku . hihihi





' sebaik-2 produk kecantikan ialah AIR SEMBAHYANG :) ' renung-2 kan lahh dan selamat b'amal :D


No comments:

Post a Comment